آیا دربهای اتومات شیشه ای امن هستند؟

 

اغلب مردم نظرشان این است که درب های اتوماتیک برای آسایش ساخته شده و امنیت کمتری نسبت به درب های غیر اتوماتیک دارد و باید این نکته را گفت که نصب درب های اتوماتیک باید طبق اصول باشد و کلیه اصول ایمنی را نیز لحاظ کرد امنیت درب های اتوماتیک افزایش می یابد.
از طریق روشهای دیگر نیز شما می توانید امنیت ساختمان خود را بالا برده مانند استفاده از دوربین و دزدگیر که خرج کمی دارد.
حال به انواع درب های اتوماتیک می پردازیم.
درب های هیدرولیکی : این نوع درب اتوماتیک جزء نخستین درب های اتوماتیک است که دارای جک های قوی هیدرولیکی و استهلاک خیلی کم و تردد ان نیز بی نهایت می باشد.امنیت درب های هیدرولیکی بسیار است و در مقابل فشار مقاوم و همچنین اگر دارای قفل برقی باشد کسانی که ریموت نداشته باشند نمی توانند از این نوع درب استفاده نمایند. همچنین دارای معایبی یز می باشد مانند قیمت بالا و در هر فصل برای نگه داری نیاز به خدمات است .
درب اتوماتیک پنوماتیک : این نوع درب اتوماتیک در ایران بسیار استفاده شد ولی رفته رفته کنار رفت. این درب از نیروی باد استفاده می شدسبب به حرکت در اوردن پیستونهای جک ها می شد و عمل باز و بسته شدن انجام می شد.از نظر قیمت به صرفه و مونتاژ آن داخل ایران انجام می شد.
از معایب این نوع درب که باعث انقراض آن شد کمپرسور باد سر و صدای بالایی داشت و نیاز به سرویس ماهانه و نظارت مداوم بود و از نظر ایمنی ضعیف و شایان ذکر است که می توان از راه فلاشر که در بیرون ساختمان نصب می شود در را باز نمود. با روی کار آمدن درب های اکترومکانیکی که قیمت ان کمتر از پنوماتیک بود این درب رفته رفته از رده خارج شد.
درب های اتوماتیک الکترومکانیک: این نوع درب اتوماتیک طوری طراحی شده که نیاز به فشار باد و فشار روغن ندارد.
تنها با موتور کوچکی که در درون جک قرار گرفته نیروی خودش را به گیربکس می دهد تا با بالا بودن توان و قدرت ماردون جک را به گردش در بیاورد و آخر سر شفت جک به عقب و جلو با سرعت مناسب و استاندارد شده حرکت کند. از فواید این نوع درب اتوماتیک کوچکی سایز تابلو فرمان و عدم وابستگی بخش مکانیکی و الکترونیکی، از نظر ایمنی بالا است و با داشتن قفل برقی نفوذ پذیری را صفر نمود.
انعطاف پذیری و چک کردن آن در سال 2 بار می توان نام برد و معایب آن شامل استهلاک زیاد آن در برابر سیستم های هیدرولیکی و از نظر محدود بودن قدرت و اگر فشار زیاد باشد سیستم اسیب می بیند.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تبلیغات میان متنی
درب شیشه ای  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. در شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.
تبلیغات میان متنی
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

درب اتوماتیک تمام گرد شیشه ای

انواع درب های اتوماتیک در جاهای گوناگون کاربرد دارد مانند بانک ها ، هتل ها ، اداره ها، مراکز خرید و فروشگاه ها و ورودی بعضی از ساختمان ها.
یکی از کارهای فوق العاده در صنعت درب های اتوماتیک ساخت درب اتوماتیک تمام گرد می باشد که با چنان ظرافت و زیبایی ساخته شده است که همتایی با خود ندارد.
ویژگی های تکنیکی در ب اتوماتیک تمام گرد عبارتند از :
درب اتوماتیک تمام گرد شیشه ای برای فضای داخلی مناسب و از نظر امنیتی نیز دارای امنیت بالا می باشد، سرعت درب اتوماتیک تمام گرد قابل تنظیم است.اگر چیزی باعث شود که درب نچرخد ، چرخیدن درب را متوقف می کند. مایکروپروسسور آن قابل برنامه ریزی است.
قابلیت کنترل از راه دور را نیز داراست و به وسیله آن سیستم کنترل می شود. از راه دور می توان عیب های درب اتوماتیک تمام گرد شیشه ای را کنترل کرد یعنی به راحتی می توان از طریق کامپیوتر به سیستم دسترسی داشت. این نوع از درب اتوماتیک توسط فریم آلومینیومی یا بدون فریم قابل اجرا است .
درب اتوماتیک تمام گرد یکی از انواع درب های شیشه ای اتوماتیک است و از کاور ضد آب درست شده است و دارای دکمه توقف اضطراری نیز می باشد.
درب های اتوماتیک گردان دو بال بدون شفت مرکزی هستند.در درب های دو بال فضای داخلی به دو بخش تقسیم می شود و برای رفت و آمد نیاز به فضای زیادی می باشد.
همچنین با ایجاد ویترین در دو سمت باله ها می توانید دکوراسیون شیکی طراحی نمایید و یک ورودی جذاب برای کاربر درست کنید.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تبلیغات میان متنی
برای خرید محصولات تخصصی نیاز دارید که از یک مرجع کاملا متخصص مشاوره بگیرید. هموطنان ایرانی می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند. / انواع دوربین مداربسته و نماترموود و تجهیزات شبکه را نیز دیگر محصولات شرکت قائم است.
همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.
تبلیغات میان متنی

Comments

Popular posts from this blog

معرفی درب اتوماتیک کرکره ای

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو